TÈCNIC/A DE GESTIÓ DE L’ÀREA D’ACTIVITATS MUSICALS

Empresa: FUNDACIÓ GENERAL DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Departament: ACTIVITATS MUSICALS
  • Coordinació i desenvolupament de les activitats de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València (en davant l’OFUV) seguint la planificació, directrius i sota la supervisió dels seus superiors jeràrquics.

• Assistència tècnica en el desenvolupament d’activitats musicals.

• Establir relacions amb les entitats públiques o privades que en cada cas siguen necessàries.

• Formular propostes en relació amb l’àrea i matèries de la seua competència i elevar-les als seus superiors jeràrquics.

• En general, qualsevol altra tasca afí a la categoria del seu lloc de treball i semblant a les anteriorment descrites que li siguen encomanades pels seus superiors jeràrquics i resulten necessàries per raons del servei.
Data límit d´admissió de candidats: 01/07/2018
Data d´incorporació:: Setembre 2018
Retribució bruta anual: 25.101,10 €
Comentaris: REQUISITS: -Grau en Música d´Ensenyaments Artístics superiors/Títol de Professor Superior de Música -Experiència de més d´un any en gestió-producció de concerts musicals i en agrupacions instrumentals (plantilles, distribució de rols, preparació i revisió de partitures, planificació i comunicació,etc) -Coneixements de gestió cultural -idiomes valencià i anglès (nivell mitjà) -ofimàtica (word,excel i acces a nivell usuari expert) Durada prevista del contracte:03/09/2018 fins a 31/08/2019. Horari:flexible, en funció de la programació artística (38 hores setmanals repartides en matins i vesprades, incloent dedicació en festius i horaris nocturns).