Detall de l´oferta; núm. de referència:  19027_B

Tècnic/a d´activitats socioculturals

Empresa: FUNDACIÓ GENERAL DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

-Seguiment i supervisió de l´organització i desenvolupament d´un projecte didàctic, de gestió i realització d´activitats d´animació i educació en el temps lliure per a les escoles d´estiu La Nau dels xiquets i les xiquetes i La Nau Jove

-Gestió del recursos, infraestructures, espais i materials

-Gestió administrativa per a l´organització, desenvolupament del projecte i la comunicació del mateix

-Coordinació amb els serveis de la Universitat de València i amb entitats i serveis externs per a l´execució de les intervencions necessàries per al desenvolupament de l´activitat

-Seguiment dels processos de matrícula

-Organització de la comunicació interna i externa

Data límit d´admissió de candidats: 30/10/2018
Data d´incorporació:: Immediata
Retribució bruta anual: 25.540,37 €
Comentaris: REQUISITS: -Diplomatura,Grau o equivalent -Formació complementària d´animador juvenil, Tècnic en activitats socioculturals (TASOC) o equivalents -Experiència entre 3 i 5 anys en disseny,planificació i desenvolupament d´activitats d´educació en el temps lliure per a infants i adolescents -Correcte ús de les llengües oficials de la Universitat de València. Certificat de coneixements de valencià (certificat de nivell mitjà) -Alt coneixement d´entorn office (especialment excel,word,power point, gestió de continguts en web, correu electrònic). MÈRITS A VALORAR: -Experiència en treball en l´entorn universitari -Coneixement nivell mitjà d´anglès Incorporació entre desembre 2018 i gener 2019 i fins a la finalització del projecte (previsiblement 30/09/2019).L´horari de treball serà de dilluns a divendres de 8 a 15 hores i una vesprada de 16 a 19 hores. “La FGUV basa els processos de selecció en lestablit en el seu Pla dIgualtat amb la finalitat de garantir el principi digualtat doportunitats entre dones i homes i sense discriminacions per qualsevol altra raó, motiu pel qual, aquest procés se centrarà exclusivament en les capacitats i competències de la persona candidata i es treballarà amb currículums anònims o cecs, suprimint totes les referències personals irrellevants per al lloc de treball”.