Detall de l´oferta; núm. de referència:  19174_B

Denominació del lloc: Docent Fundació Empieza Por Educar
Empresa: Entidad educativa
Web: http://empiezaporeducar.org/

Funcions: Requisits: 1. Títol superior universitari o estudiant d´últim curs: Grau, Llicenciatura, Enginyeria o Arquitectura Superior.2. Nivell d´anglès, com a mínim, corresponent a un nivell B2 o equivalent.3. Nivell C de català Què busquem? Una persona amb iniciativa per canviar la realitat que lenvolta.Capaç de motivar altres a donar el millor dells mateixos.Algú que gaudeix aprenent amb altres i comparteix els seus èxits i errors.Perseverant i amb capacitat per a enfrontar-te a desafiaments permanents Tasques: -Durant dos anys ensenyaràs en centres educatius d´entorns desfavorits perseguint el creixement acadèmic i personal del teu alumnat. L´experiència com a docent en contextos vulnerables et proporciona un profund coneixement, per vivència directa, del problema amb què tractem: la iniquitat educativa existeix i genera desigualtats. Davant daquest repte, el teu dia a dia t’obligarà a desenvolupar les teves competències al màxim. Després dels dos anys, els participants continuen la seva carrera professional des de diferents àmbits treballant per la igualtat doportunitats: professorat, polítiques socials, emprenedoria social, noves tecnologies per l’educació ... etc. Què oferim? Docència remunerada en un centre educatiu dentorn desfavorit. Programa de formació i suport becat al 100% basat en tallers, seminaris i experiències nacionals i internacionals. A més, un tutor-coach tacompanyarà de manera individualitzada per desenvolupar tot el teu potencial. Si encara no tens el Màster de Formació del Professorat, beca del 100% per cursar-lo. Conèixer de primera mà la realitat social i educativa des de dins i fora de laula. Treballar dins dun equip multicultural i multidisciplinar que persegueix la igualtat doportunitats. Desenvolupament dhabilitats i competències professionals clau. Formar part de la xarxa global Teach for All amb oportunitats de formació i intercanvi dexperiències amb persones de tot el món.
Data límit d´admissió de candidats: 03/05/2019
Data d´incorporació:: 01/07/2019
Localitat: Barcelona
Província: Barcelona