Detall de l´oferta; núm. de referència:  19473_B

Empresa: FUNDACIÓ GENERAL DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

REQUISITS:

TITULACIÓ:

• Grau en Informació i Documentació (havent cursat assignatures relacionades amb l’Arxivística i la Gestió de Documents)
  • Diplomatura en biblioteconomia i Documentació (havent cursat assignatures relacionades amb l’Arxivística i la Gestió de Documents)
  • Llicenciatura en Geografia, Història, Història de l’Art , Humanitats o Documentació (havent cursat assignatures relacionades amb l’Arxivística i la Gestió de Documents)
  • Grau en  Història, Geografia i Medi Ambient, Geografia o Història de l’Art  (havent cursat assignatures relacionades amb la gestió i catalogació)

ALTRES REQUISITS:

• Coneixements en Arxivística i Gestió de documents
  • Coneixements en bases de dades, sistemes de gestió integral d’arxius, documentals o repositoris digitals.
  • Coneixements en control terminològic, Thesaurus i vocabularis controlats
  • Experiència en projectes de digitalització
  • Formació en valencià: C1 – Grau Mitjà

ALTRES MÈRITS A VALORAR:

• Màster Universitari en Patrimoni Cultural (Itinerari d’Arxius) o similar
  • Postgrau en Gestió i Preservació de Documents Electrònics.
  • Cursos de formació en gestió documental
  • Cursos de formació en Disseny
  • Cursos de formació o experiència en prevenció de danys en fons arxivístics.
  • Formació en valencià: C2 – Grau Superior
  • Coneixement d’altres llengües: Anglès, Francès, Italià o altres llengües comunitàries

FUNCIONS I TASQUES:

Implantació del Sistema arxivístic de L’Arxiu Valencià de Disseny, que inclourà les següents tasques:

• Ordenació i inventari de documents
  • Catalogació i classificació, valoració patrimonial i descripció de documents
  • Coordinació dels procés de digitalització

TIPUS DE CONTRACTE: Obra i servei determinada

DURACIÓ: Incorporació immediata  i previsiblement fins al 31/12/2019

CATEGORIA PROFESSIONAL: Tècnic/a Mitjà de Projectes.

JORNADA: Parcial de 15 hores

SALARI BRUT: 26.115,03 €  anuals (jornada completa 37,5 hores)

1.865,36 €  mensuals (jornada completa 37,5 hores)

CONVENI, CALENDARI I  HORARI:

• Conveni propi
  • Calendari de la Universitat
  • Horari: De Dilluns a Divendres de 10:00h a 13:00 h

LLOC DE TREBALL: Arxiu Valencià de Disseny (localitzat en la Facultat de Geografia i Història. Campus Blasco Ibáñez)

Data final de recepció de CV’S: 08/05/2019 (a las 15h)

Data límit d´admissió de candidats: 08/05/2019
Tipus de contracte: Duracion Determinada Tiempo Parcial
Retribució bruta anual: 26.115,03 € anuals (jornada completa 37,5 hores)
Comentaris: Per a apuntar-se a l´oferta de treball és necessari donar-se d´alta en el portal d´ocupació http://www.uv.es/bolsadetrabajo , en el cas que no es dispose de les claus de la Universitat de València el portal en el qual cal donar-se d´alta és http://www.fundacio.es/gestionopal/usuariosweb/introweb_ac.asp Les persones que ho desitgen i complisquen els requisits, per a participar en el procés de selecció han d´inscriure´s en l´oferta amb el seu propi CV actualitzat i orientat al lloc. Per a inscriure´s en l´oferta cal punxar en MÉS INFORMACIÓ i després d´introduir les claus de OPAL, a INSCRIURE´S EN L´OFERTA amb el propi CV. En el cas de dubte contactar a través de l´e-mail Silvia.Collado-Aranda@fundacions.uv.es “La FGUV basa els processos de selecció en l’establert en el seu Pla dIgualtat amb la finalitat de garantir el principi digualtat doportunitats entre dones i homes i sense discriminacions per qualsevol altra raó, motiu pel qual, aquest procés es centrarà exclusivament en les capacitats i competències de la persona candidata i es treballarà amb currículums anònims o cecs, suprimint totes les referències personals irrellevants per al lloc de treball”.