Detall de l´oferta; núm. de referència:  19523_B

Animador/a de grup-Monitor/a de suport "La Nau dels xiquets" i "La Nau Jove"

Empresa: Empresa de servicios educativos y de animación
Web: http://www.actioactivitats.com

FUNCIONS:Treballar amb xiquets, xiquetes i/o joves en activitats lúdiques i educatives

INFORMACIÓ IMPORTANT: En el moment de l´entrevista personal (si resultes pre-seleccionat/ada), hauràs de presentar còpia dels següents documents:

-titulació universitària (acabada o en curs)
-títol de formació complementària en Animació sociocultural finalitzada (si correspon)
-certificat de coneixements de valencià (mínim nivell elemental) o titulació equivalent

De forma prèvia a la contractació, el/la candidat/a seleccionat/a haurà d´aportar:

-Certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals, en els termes previstos en la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor

-Certificat mèdic acreditatiu de complir amb les condicions psicofísiques adequades per a treballar amb xiquets/as a laire lliure

Aquests certificats no hauran de tindre una antiguitat superior a 1 mes des de la seua expedició.

Data límit d´admissió de candidats: 24/05/2019
Retribució bruta anual: -
Comentaris: REQUISITS NECESSARIS: 1)Titulació de Animador/a Juvenil, Monitor/a de temps lliure, Grau Superior en Animació Sociocultural, Grau Superior en Animació activitats físiques i esportives, Magisteri, Pedagogia, Educació Social, Psicologia i Psicopedagogia 2)Experiència laboral o voluntariat en escoles d´estiu o campaments (al menys 2 edicions) 3)Tenir al menys el certificat de grau elemental de la Junta Qualificadora o titulació equivalent. Per a les monitores i monitors de suport a persones amb NEE i per a desenvolupar l´activitat de cor, els requisits figuren en les pàgines 12 i 13 del següent enllaç: https://bit.ly/2JhwzIL. Per a participar en el procés de sel.lecció: -si has estudiat o estudies en alguna universitat, has de inscriure´t en l´oferta de treball amb el teu propi currículum. -si no tens cap vinculació universitària, has de posar-te en contacte directament amb l´empresa ACTIO. S´OFEREIX: -Contracte de 35 hores setmanals -Formació prèvia per part de l´empresa (inclosa en el contracte)