Detall de l´oferta; núm. de referència:  19627_B

Professorat Universitari Unitat Educació

Empresa: Entitat educativa

Departament: Unitat Educació

-Impartir classes en el Grau de Mestre/a d’Educació Infantil i/o Primària: Sociologia de l´Educació (1r semestre) horari matins. • Treballs fi de Grau i/o Pràctiques Escolars I, II i III. • Turisme • Introducció a la Sociologia (1r semestre) horari matins. Màster de Professor/a en Educació Secundària • Societat, Família i Educació (1r semestre) Horari vesprades. • Treballs fi de Màster i/o pràctiques de Màster.

Data límit d´admissió de candidats: 20/06/2019
Localitat: Catarroja
Horari/Període de treball: Indiferente
Tipus de contracte: Duracion Determinada Tiempo Parcial
Retribució bruta anual: S/convenio
Comentaris: REQUERIMENTS GENERALS: •Doctorat •Grau o Llicenciatura en Sociologia i afins. •Nivell B2 d´anglès i capacitació. •Experiència professional en l´àmbit de la docència. ES VALORARÀ: •Acreditació ANECA o AVAP. •Nivell Superior de València i capacitació. •C1 d´anglés. •Habilitats instrumentals de les TICs i TACs. •Experiència professional. •Altres competències: Treball en equip, flexibilitat, innovació i creativitat, comunicació efectiva, compromís i responsabilitat ètica.