Detall de l´oferta; núm. de referència:  19858_B

Tècnic/a  de Suport d´instrumentació i dades de xarxa destacions de mesura de fluxos de CO2 per Eddy Covariance

Empresa: FUNDACIÓN CEAM
Web: http://www.ceam.es

Departament: Efectos de los Contaminantes

Requisits:

- Grau en Enginyeria Informàtica, o Grau en Enginyeria Telemàtica, o Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, o Grau en Electrònica de Telecomunicació, o Grau en Enginyeria Electrònica Industrial, Grau en Física, o similars. - Estar inscrit en Garantia juvenil: requisits a continuació • Tindre nacionalitat espanyola o ser ciutadà de la Unió o dels Estats que formen part de lAcord sobre lespai Econòmic Europeu o Suïssa que es troben a Espanya en exercici de la lliure circulació i residència. També podran inscriures els estrangers titulars duna autorització per a residir en territori espanyol que habilite per a treballar. • Estar empadronat en qualsevol municipi del territori nacional espanyol. • Tindre més de 16 anys i menys de 30 anys en el moment de sol·licitar la inscripció en el Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil. • No haver treballat en el dia natural anterior a la data de presentació de la sol·licitud. • No haver rebut accions educatives en el dia natural anterior a la data de presentació de la sol·licitud. • No haver rebut accions formatives en el dia natural anterior a la data de presentació de la sol·licitud. • Presentar una declaració expressa de tindre interés a participar del Sistema Nacional de Garantia Juvenil, adquirint un compromís de participació activa en les actuacions que es desenvolupen en el marc de la Garantia Juvenil.

Tasques:

- Participarà en l´operació destacions de mesures micro-meteorològiques de fluxos per “eddy covariance”. Inclou el manteniment i revisió dels equips de mesures in-situ, la gestió i la revisió mèdica del bon funcionament dels diferents sistemas dadquisició de dades i dels sistemes dalimentació elèctrica. - Col·laborarà en lactualització i millora dels sistemes dadquisició de dades en les estacions i en lautomatització de la transmissió de dades via 3G/4G fins als servidors de dades de la Fundació CEAM, per a obtindre les dades de la xarxa destacions en temps rea li generar alertes automàtiques en cas de fallades. - Participarà en el desenvolupament dun sistema de visualització i control de qualitat automàtic de les dades en temps real mitjançant pàgina web. Aquest sistema permetrà la visualització gràfica de totes les variables micro-meteorològiques i ambientals que es recullen pllaura cadascuna de les estacions. - La persona contractada participarà al suport tècnic per a muntatges de sistemes de mesures insitu i realització de mesures manuals i campanyes experimentals que realitza el grup en el marc de diferents projectes en curs.

El cofinançament daquesta contractació prové duna ajuda concedida per lAgència Estatal dInvestigació, a través de la Iniciativa dOcupació Juvenil (EJI) i el Fons Social Europeu (FSE) per a la promoció de lOcupació Jove i promoció de la Garantia Juvenil en I+D+i, convocatòria 2018.

Data límit d´admissió de candidats: 20/09/2019
Localitat: Paterna
Horari/Període de treball: Mañanas
Retribució bruta anual: 18417,20€