[l´oferta està tancada.]

Detall de l´oferta; núm. de referència:  21204_B

Característiques del lloc de treball

Denominació del lloc:

Tècnic/a d´administració associativa

Empresa: ONG de comunicació i ciutadania
Web: http://www.acicom.org/


Departament: Consell de Gestió
Funcions:

Administració Associació: Atenció telefònica i presencial a persones associades i persones alienes a l´organització. Tramitació de subvencions i ajudes: sol·licituds, seguiment, justificació. Gestió econòmica: preparació de pagaments, transferències, facturació, etc. Organització d´activitats. Organització de l´associació: gestions amb institucions, actualitzacions registres, arxius, protocol de captació i acollida de persones associades, planificació, manteniment calendari d´activitats, gestió de xarxes socials, realització de memòries d´activitat, manteniment apartat de transparència, etc.

Places sol´licitades: 1
Data límit d´admissió de candidats: 21/02/2020
Localitat: València
Província: Valencia
Àmbit geogràfic: Provincia Valencia
Horari/Període de treball: Media Jornada
Tipus de contracte: Duracion Determinada Tiempo Parcial
Retribució bruta anual: 10.000 euros
Comentaris: Horari de 25 hores setmanals: 4 vesprades i 1 matí, o 3 vesprades i 2 matins. Es valorarà experiència associativa, la proactivitat i capacitat propositiva, experiència en treball en equip, etc. És requisit conèixer a nivell escrit i oral el valencià, com per a poder escriure correctament. Es valorarà la formació, especialment en temes relacionats amb gestió i administració però també en temes relacionats amb la comunicació i el món associatiu. Tenim assessoria comptable, fiscal i laboral.