MODALITATS I TARIFES INSCRIPCIÓ | SEU | ORGANITZACIÓ I CONTACTE |
El termini general per a la inscripció està tancat.
Esperem que aquesta informació els resulte útil per a la seua participació i inscripció en l´Encuentro de Càtedres UNESCO.
MODALITATS I TARIFES INSCRIPCIÓ
S´han establertes les següents modalitats d´inscripció:
1.- Responsables de les Càtedres UNESCO espanyoles convidades
2.- Membres d´equip de Càtedres UNESCO
3.- Membres d´Unitat de gestió universitària de cooperació al desenvolupament
4.- Membre de REEDES
5.- Públic en general
1.- Responsables de Càtedra UNESCO
Sota aquesta modalitat només podrà acceptar-se un/a responsable de Càtedra per cada Càtedra UNESCO convidada i en vigor.
En el cas de delegar en una persona, caldrà remetre a catedra.unesco@uv.es un certificat què ho acredite.
En ambdós casos, cal remetre el seu DNI escanejat a catedra.unesco@uv.es
La inscripció ha de realitzar-se on line i és gratuïta.
L´organització ofereix a les persones inscrites a aquesta modalitat l´allotjament per dues nits, dos sopars i un dinar, els cafés descans durant la celebració de les jornades i el material documental del congrés.
Les despeses de desplaçament van a càrrec de l´inscrit.
S´espera dels responsables de la Càtedra que participen activament en el treball previ de debat a través del Fòrum de disscusió amb els diversos eixos temàtics previstos com "estratègies universitàries per a la implementació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de la Nova Agenda de Desenvolupament Post-2015"
2.- Membres d´equip de Càtedres UNESCO convidades
Persones les quals directament treballen en l´àmbit de la gestió de la Càtedra UNESCO convidada. Ha de ser acreditat per la seua Universitat i haurà de remetre aquest certificat escanejat, en format PDF, a catedra.unesco@uv.es
La inscripció ha de realitzar-se on line i el cost d´aquesta és de noranta euros (90 €)
L´organització ofereix a les persones inscrites en aquesta modalitat dos sopars i un dinar, els cafés descans durant la celebració de les jornades i el material documental del congrés.
Les despeses de desplaçament i d´allotjament van a càrrec de l´inscrit/a. L´organització ha previst, a un preu acordat per a l´Encuentro, diversos allotjaments en la ciutat què poden resultar d´interés per als inscrits. Podeu consultar-los ací. Les places són limitades.
3.- Membres d´Unitat de gestió universitària de cooperació al desenvolupament
Persones les quals directament treballen en l´àmbit de la gestió universitària de cooperació al desenvolupmanet. Ha de ser acreditat per la seu Universitat i haurà de remetre aquest certificat escanejat, en format PDF, a catedra.unesco@uv.es
La inscripció ha de realitzar-se on line i el cost d´aquesta és de noranta euros (90 €)
L´organització ofereix a les persones inscrites en aquesta modalitat dos sopars i un dinar, els cafés descans durant la celebració de les jornades i el material documental del congrés.
Les despeses de desplaçament i d´allotjament van a càrrec de l´inscrit/a. L´organització ha previst, a un preu acordat per a l´Encuentro, diversos allotjaments en la ciutat què poden resultar d´interés per als inscrits. Podeu consultar-los ací. Les places són limitades.
4.- Membre de REEDES
Membres de REEDES. Han de ser acreditats per la secretaria de l´associació i haurà de remetre aquest certificat escanejat, en format PDF, a catedra.unesco@uv.es
La inscripció ha de realitzar-se on line i el cost d´aquesta és de noranta euros (90 €)
L´organització ofereix a les persones inscrites en aquesta modalitat dos sopars i un dinar, els cafés descans durant la celebració de les jornades i el material documental del congrés.
Les despeses de desplaçament i d´allotjament van a càrrec de l´inscrit/a. L´organització ha previst, a un preu acordat per a l´Encuentro, diversos allotjaments en la ciutat què poden resultar d´interés per als inscrits. Podeu consultar-los ací. Les places són limitades.
5.- Públic en general
L´organització ha disposat de fins a un total de 25 places per a les persones interessades en aquest tipus de fòrum.
La inscripció ha de realitzar-se on line i el cost d´aquesta és de cent deu euros (110 €)
L´organització ofereix a les persones inscrites en aquesta modalitat dos sopars i un dinar, els cafés descans durant la celebració de les jornades, el material documental del congrés i la participació en el Encuentre de Càtedres i les seues sessions obertes al públic (inauguració, sessions plenàries i cloenda)
Les despeses de desplaçament i d´allotjament van a càrrec de l´inscrit/a. L´organització ha previst, a un preu acordat per a l´Encuentro, diversos allotjaments en la ciutat què poden resultar d´interés per als inscrits. Podeu consultar-los ací. Les places són limitades.
Jardí Botànic de la Universitat de València
Carrer Quart, nº 80
46008 València
Coordenades: 39.475727, -0.386428
PATRONAT SUD-NORD
C/ Amadeu de Savoia, nº 4, 4ª planta
46010 València
Telf. 96 353 10 93
http://www.fundacio.es/cooperacio/sudnord/index.asp
Director: José Miguel Soriano del Castillo.
Coordinador: Ximo Revert Roldán.
Documentalista: Rosa Vela.
Tècnica de Gestió: Almudena Giner.
Administrativa: Ana Dorce.