Estàs a: > > Unes jornades analitzen el paper de l’educaciķ en l’abordatge de conflictes socioambientals

Facultat de Magisteri de la Universitat de Valčncia.

La Facultat de Magisteri va acollir, els dies 2, 9, 16 i 23 de novembre, unes jornades que analitzaren el paper de l’educaciķ en l’abordatge de conflictes socioambientals. Les jornades tingueren lloc en el marc de la programaciķ de la convocatōria de projectes de la Cātedra UNESCO 2016.

Les jornades s’inauguraren el passat 27 d’octubre, amb la participació del director de la Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament de la Universitat de València, José Miguel Soriano; el degà de la Facultat de Magisteri, Manuel Monfort; i el director de l’IES San Vicente Ferrer, Juan Marcos Calatayud.

En la jornada inaugural es parlà sobre ‘Investigació didàctica i representació social del Medi Ambient: cap a nous espais d’enteniment’, amb Antonio José Morales, Xose Manuel Souto, Diana Santana i Dafne García.

Coordinà les jornades Carlos Caurín, professor de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials de la Universitat de València.

Data d'actualització: 25 de Novembre de 2016