El patrimoni i la gestió cultural: noves professions per a les xarxes socials

Inscripció terminada
Informació del curs
Duració10 hores
Dies 25, 26 i 27 de febrer de 2015
Horari25 i 26 de febrer de 16 a 19:30 hores i 27 de febrer de 16 a 19 hores
Data d'inici25/02/2015
Data fi27/02/2015
Inici inscripció 12/12/2014
Fi inscripció 25/02/2015
LlocFundació General de la Universitat de València, C/ Amadeu de Savoia 4
Total places30
Numero mínim d´alumnes20
Descripció
Aquest curs complementarà la formació en les tecnologies de la informació i la comunicació, fent una introducció senzilla i concreta en les principals possibilitats tecnològiques, aplicades a la difusió del patrimoni i la gestió cultural.
Impartit per
  • Chimo Soler Herreros, Historiador. Membre de la Junta Directiva de la Internet Society Spain (ISOC-es)
  • Jorge Sebastián Lozano, Prof. Departament Història de l´Art (UV)
Taxes de matrícula
  • 25 € - Estudiant UV
  • 25 € - PAS
  • 25 € - PDI
  • 25 € - Amics Antics Alumnes de la Universitat de València
  • 35 € - Públic General
Programa
Les xarxes socials a 2014

- Un nou panorama global: Vk i QQ: Rússia i Xina. La emergència d´Instagram

- Com es construeix i mantè una comunitat
- El públic objetiu: què li interessa, què li atrau i com s´implica
- Casos: David contra Goliat: els petits museus i institucions front als grans
- Les estratègies on-off

- La construcció pràctica d´objectes socials ¿Què interessa més?
- El text, la imatge en cada xarxa
- Anàlisi de casos
- Noves einess i mesures de resultats a 2014

- La dinamització de comunitats online:
- La frecuència, l´esdeveniment i la fidelizació


La demanda d´experiència en social media en institucions i empreses

- Anàlisi de casos

- Estratègies i anàlisi de resultats

- Noves eines: Twitter, Facebook, Linkedin


Dibuixar la teua emprenta digital per a competir al mercat laboral

- Marca personal

- Reputació i èxit en les xarxes profesionals i acadèmiques
- Linkedin
- Google Scholar
- Academia.edu
- Researchgate
- Mendeley
- Orcid

- De la ciència “indie” als anàlisi d´impacte
Resolució
7 de gener de 2015 del Servei d´Estudiants nº 228