Curs: CERTIFICAT DE MEDIACIÓ PER AL MANTENIMENT DE L’OCUPACIÓ I

Inscripció terminada
Informació del curs
Duració42 hores
Dies
Horari
Data d'inici13/02/2007
Data fi20/03/2007
Inici inscripció 29/01/2007
Fi inscripció 05/02/2007
LlocPalau Ducal dels Borja
Total places40
Numero mínim d´alumnes10
Descripció
La Universitat Internacional de Gandia, en col•laboració amb el Projecte Equal-Àncora, representat per l’Ajuntament de Gandia, ofereix una innovadora línia formativa adreçada a professionals del camp de la inserció laboral, millorant la seua capacitació per a la intervenció dins de l'empresa. Subvencionades pel Fons Social Europeu i la Mancomunitat de Municipis de La Safor, aquestes accions formatives es desenvolupen en el marc del Projecte Equal-Àncora, destinat a promoure la integració i la igualtat en el mercat de treball.
Impartit per
Taxes de matrícula
Requisits
El Curs de Mediació Per al Manteniment de l’Ocupació està dirigit a titulats/des mitjans i superiors que estiguen exercint la seua activitat en l'àmbit de la intermediació laboral de col•lectius que es troben en situació de risc d'exclusió social i laboral, així com altres professionals amb experiència acreditada en aquest camp. En la selecció es donarà prioritat a professionals pertanyents a entitats amb interés a participar en les activitats experimentals del Projecte Àncora. PER A LA SELECCIÓ ÉS NECESSARI ENTREGAR UN CURRÍCULUM EN LA SEU DE LA UIG A GANDIA: PALAU DUCAL DELS BORJA (C/Alfons el Vell, 1 Gandia)
Objectius
Els Certificats de Mediació per al Manteniment de l’Ocupació pretenen ampliar els perfils professionals de la inserció i orientació laboral, aprofundint en la seua especialització per a mediar en l'àmbit de l'empresa, oferint un servei d'assessorament tant per a l'empresa com per a la persona treballadora. L'objectiu d'aquesta intervenció és aconseguir l’adapació persona-lloc de treball-empresa, afavorint el manteniment de l'ocupació de col•lectius desfavorits i una major competitivitat de les empreses en procurar una millor gestió dels seus recursos humans.
Programa
MÒDUL 1. QUE ES I COM FUNCIONA ADAPTEM
Continguts
1. La metodologia ADAPTEM
2. Fases d’ADAPTEM
MÒDUL 2. COM OFERIR ADAPTEM A LES EMPRESES
Continguts
1. La comunicació amb l’empresa
2. Com “vendre” la metodologia ADAPTEM a les empreses
MÒDUL 3. RECOLLIDA D’INFORMACIÓ I DIAGNÒSTIC DE LA SITUACIÓ
Continguts
1. Coneixements bàsics sobre l’empresa per realitzar l’avaluació i el diagnòstic de la situació amb necessitats d’adaptació:
• L’empresa: característiques, tipus, estructures, etc
• El mercat de treball a la comarca de la Safor
• La Responsabilitat Social de l’Empresa
2. Coneixements bàsics sobre el lloc de treball per a realitzar l’avaluació i el diagnòstic de la situació amb necessitats d’adaptació:
• El contracte de treball
• L’anàlisi del lloc de treball i balanç de competències
• La prevenció de riscos laborals
3. L’entrevista d’informació i el diagnòstic en ADAPTEM:
• Recepció de l’empresa en ADAPTEM
• Recollida d’informació
• Anàlisi i diagnòstic