Disseny, Desenvolupament i presentació del pla d´empresa (4a edició)

Inscripció terminada
Informació del curs
Duració30 hores  (Crèdits ECTS: 3)
Dies Dies 14, 15, 18, 21, 22, 25 de novembre 2016
Horari9 - 14 hores
Data d'inici14/11/2016
Data fi25/11/2016
Inici inscripció 27/07/2016
Fi inscripció 13/11/2016
LlocAulari Nord-Campus de Tarongers. Aula N403 excepte el dia 14 que serà a la N303 i el dia 18 que serà a la N402
Total places40
Numero mínim d´alumnes25
Descripció
Crèdits reconeguts com crèdits de lliure opció en DIPLOMATURES I LLICENCIATURES i com crèdits de participació universitària als GRAUS
Impartit per
  • Juan José Borrás Almenar
  • José Vte. Pascual Ivars
  • Jose Manuel Comeche Martínez, Professor Facultad de Economia de la UV
Taxes de matrícula
  • 75 € - Membres de la Universitat de València ( Alumnes, PDI, PAS, Amics Antics Alumnes)
  • 105 € - Públic General
Objectius
PRIMARI. Proporcionar als alumnes els coneixements bàsics i les eines suficients per a presentar un pla d´empresa que puga donar resposta als interrogants següents:
1) Quines manques, necessitats o desitjos intenta satisfer o cobrir el meu negoci?
2) A quin/s comprador/s ens dirigim? Amb quins mitjans, recursos i/o tecnologia?
3) Quin és l´element diferencial de la meua proposta de negoci?
4) Quins avantatges competitius presenta el meu projecte?
5) Per què nosaltres i no els altres?

SECUNDARI. Donar contingut a tres aspectes de vital importància per a la consolidació del nostre projecte:
a) A on volem arribar?
b) Quins són les nostres metes i objectius?
c) Quines són les nostres possibilitats d´èxit?
Programa
El contingut del curs es planteja sobre tres pilars que en sostenen l´estructura i els continguts, de la forma següent:
UN) Anàlisi, estudi i avaluació de la idea de negoci.
U-1.- Introspecció: revisió dels aspectes que han motivat la idea.
U-2.- El procés creador: competències i capacitats de l´emprenedor. WAHSP?
U-3.- Detecció d´oportunitats: anàlisi de fonts, manques i necessitats. La cerca racional.
U-4.- La idea emprenedora: generació, contrast i desenvolupament.
DOS) Business Venturing Elements.
DOS-1.-Perfil de l´empresari/emprenedor. Estratègia empresarial. Pla d´empresa.
DOS-2.- Anàlisis prèvies: DAFO-CAME, ENTORN.
DOS-3.- Desenvolupament del pla d´empresa: estructura i continguts.
TRES) Presentació i venda del nostre projecte.
TRES-1.- Disseny i emplenament del CANVAS del negoci.
TRES-2.- Preparació de l’Executive Summary del projecte.
TRES-3.- Presentació i venda de la nostra idea: Elevator Pitch.