NOVES TENDÈNCIES EN COMUNICACIÓ EN LÍNIA: RISC, EMOCIONS, EFICÀCIA I COMUNITATS VIRTUALS

Inscripció terminada
Informació del curs
Duració20 hores
Dies Del vint-i-u al vint-i-cinc de juliol
HorariDe 9.30 a 11.30 h
Data d'inici21/07/2008
Data fi25/07/2008
Inici inscripció 22/05/2008
Fi inscripció 17/07/2008
LlocCasa de Cultura Marqués González de Quirós. Passeig de les Germanies, 13.
Total places62
Numero mínim d´alumnes25
Descripció
Noves tecnologies de la comunicació i de la informació han obert un nou món de possibilitats empresarials i noves experiències individuals. Aquest món virtual, al qual es pot accedir per mitjà d'aquests nous canals de comunicació, informació i interacció, presenta sens dubte similituds amb el món real, però també peculiaritats i fins i tot podríem parlar d'avantatges i desavantatges per a les empreses i les persones. Les noves tecnologies han suposat canvis d’intensitat i bidireccionalitat en els processos de comunicació entre l'organització i els seus públics d'interès. Per una banda, un canvi en les estratègies i les eines tècniques de comunicació; per l’altra, un increment de l'eficiència en l'obtenció d'informació de mercat. La possibilitat de dissenyar qüestionaris, la seua contestació en un lloc de xarxa per individus arreu el món i el tractament de la informació continguda en temps real es una d'aquestes possibilitats, experiències i avantatges. Així mateix, els factors de risc amb la interacció virtual, la generació d'emocions positives i negatives de l'internauta en la seua interacció amb les noves tecnologies, els factors de contingut del llocs de xarxa que millorant-ne l’ús permeten incrementar l'eficàcia de la comunicació, la comunicació comercial per mitjà del telèfon portàtil, així com l'existència de comunitats virtuals semblants a les reals en què es produeix un flux sistemàtic de comunicació i d'interacció entre els individus, són qüestions d'evident actualitat i que interessa conèixer a les empreses i les persones a més de línies de recerca en moltes un
Impartit per
  • Marcelo Royo Vela
Taxes de matrícula
Programa
21 de juliol
“Estratègies de Comunicació per Reduir el Risc Percebut en Entorns Virtuals: el Cas dels Serveis Bancaris en Línia”
Marcelo Royo Vela. Catedràtic de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València.
Carla Ruiz Mafé . Professora de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València.
22 de juliol
“Risc i Confiança en Entorns Virtuals: Actitud-Comportament en la Compra on-line”
Silvia Sanz Blas. Professora de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València.
23 de juliol
"Recollida i Tractament de la Informació en les Noves Tecnologies de la Comunicació"
Luís Pistoni Durán. Informàtic i Director Comercial de ODEC.
24 de juliol
“L'Eficàcia de la Publicitat en Línia: Models de Processament i Variables d'Execució”
Rebeca San José Cabezudo. Professora de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de Valladolid.
25 de juliol
“Màrqueting Virtual, Comunitats Virtuals i Boca-orella Electrònic: Promoció de Marca per Mitjà d'internet Mòbil al Japó”
Shintaro Okazaki. Professor de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat Autònoma de Madrid.