SÍNDROMES QUE HA DE CONÈIXER EL PROFESSORAT I ESTRATÈGIES EDUCATIVES

Inscripció terminada
Informació del curs
Duració20 hores
Dies Del 20 al 24 de juliol
HorariDe 17.30 a 19.30 hores. De dilluns a divendres
Data d'inici20/07/2009
Data fi24/07/2009
Inici inscripció 21/05/2009
Fi inscripció 05/07/2009
LlocPalau Ducal dels Borja. C. Duc Alfons el vell, 1. Gandia
Total places46
Numero mínim d´alumnes0
Descripció
SÍNDROMES QUE HA DE CONÈIXER EL PROFESSORAT I ESTRATÈGIES EDUCATIVES
Impartit per
  • Mª Carmen Fortes del Valle, Catedràtica EU de Psicologia Evolutiva i de la Educació, Universitat de València
Taxes de matrícula
  • 49,5 € - Amics Antics Alumnes de la Universitat de València
  • 49,5 € - Empreses i Institucions Amigues
  • 49,5 € - Alumnes Universitat dels majors
  • 51 € - Situació de desocupació, que s'ha de justificar amb el document que expedeix l'INEM o la targeta de l'atur
  • 51 € - Estudiants de la Xarxa d'Universitats de l'Institut J.L.V que acrediten la condició de becaris durant el curs actual
  • 51 € - Estudiants de la Universitat de València que acrediten la condició de becaris durant el curs actual
  • 66 € - Estudiant UV
  • 66 € - Públic General
Objectius
Analitzar el panorama de les síndromes en la literatura actual. Les aportacions científiques, la difusió personal i/o familiar, la literatura de ficció, etc. Aprofundir en algunes síndromes que produeixen discapacitat intel•lectual. Comentar les característiques comunes i diferencials en el desenvolupament psicomotor, cognitiu i afectivosocial en un seguit de síndromes. Resumir les principals estratègies que afavoreixen la maduresa neuropsicològica dels infants amb discapacitat intel•lectual. Estructurar la intervenció per a desenvolupar les competències psicolingüístiques. Presentar algunes estratègies etnomatemàtiques i altres recursos per a optimitzar el desenvolupament de competències numèriques. Mostrar exemples d'intervenció utilitzant la papiroflèxia amb guia verbal i el modelatge com a activitats interessants per a motivar i millorar tots els components de la memòria de treball. Dissenyar activitats utilitzant respostes investigables i petits experiments com a recurs per a desenvolupar la capacitat investigadora en aquests infants. Avaluar les possibilitats d'alguns recursos tecnològics per a afavorir la intervenció.
Justificació
El curs tindrà un caràcter molt aplicat, i combinarà l'actualització teòrica amb nombroses activitats pràctiques.
Resolució
COL•LABORA:SERVEI DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA