Taller de Video Curriculum (3a edició)

Inscripció terminada
Informació del curs
Duració10 hores
Dies Sessió teòrica: 16/05/2011. Sesions gravacions: 18,19, 23, 24 maig (després de la sessió d´orientació personalitzada)
HorariSessió teòrica grupal: de 9 a 14 hores // sessió personalitzada: 1 sessió d´una hora a triar / 1 sesió de gravació (matí)
Data d'inici16/05/2011
Data fi24/05/2011
Inici inscripció 01/07/2010
Fi inscripció 13/05/2011
LlocOPAL C/ Amadeu de Savoia.4
Total places10
Numero mínim d´alumnes8
Descripció
El videocurrículum és una autopresentació, feta en format audiovisual, sobre la formació, les competències, l’experiència i els objectius professionals d’una persona. Es tracta d’una nova eina que utilitzen les empreses per avaluar les competències dels candidats i candidates (per exemple, l’expressió oral o la fluïdesa verbal en un altre idioma).
Impartit per
  • Mónica Palerm, Membre de Plataforma Helpcome
  • Alejandra Boni Aristizábal, Fundación Directora Máste Cooperación al Desarrollo y miembro de REEDES.
  • Juan José Borrás Almenar
Taxes de matrícula
  • 25 € - Membres de la Universitat de València ( Alumnes, PDI, PAS, Amics Antics Alumnes)
  • 35 € - Públic General
Requisits
Ser estudiant o titulat de la Universitat de València
Programa
1r Una sessió de preparació: sessió conjunta de 5h de durada,
• Què és el videocurrículum?
• Per a què serveix?
• Recomanacions per gravar el videocurrículum
• Presentació d’exemples gravats a l’OPAL
• Simulació de presentació personal i retroacció
• Experiència pràctica d’enregistrament


2n Sessió d’orientació personalitzada: sessió individual d’1 h de durada. Les cites es donaran en funció de les peticions dels usuaris i la disponibilitat dels tècnics. Aquestes sessions s’hauran de realitzar abans de la sessió de gravació.

3r Sessió de gravació
Justificació
Amb el videocurrículum, el candidat o la candidata demostra que és una persona familiaritzada amb les noves tecnologies, que té iniciativa i és emprenedora. D’aquesta manera introdueix un element diferenciador en la seua candidatura.
Tot això revertirà a potenciar les seues probabilitats de contractació i a incrementar el domini d’unes competències, com ara la comunicació, que s’han mostrat clau per a una inserció reeixida en el mercat laboral.