Disseny, Desenvolupament i presentació del pla d´empresa (7a edició)
Inscripció terminadaInformació del curs
Duració | 20 hores (Crèdits ECTS: 2) |
---|---|
Dies | Dies 19, 20, 26, 27 de novembre 2019 |
Horari | 9 - 14 hores |
Data d'inici | 19/11/2019 |
Data fi | 27/11/2019 |
Inici inscripció | 24/07/2019 |
Fi inscripció | 18/11/2019 |
Lloc | Aula Informàtica N403. Aulari Nord. Campus Tarongers |
Total places | 35 |
Numero mínim d´alumnes | 25 |
Descripció
Impartit per
- Jose Manuel Comeche Martínez, Professor Facultad de Economia de la UV
Taxes de matrícula
- 70 € - Públic General
- 50 € - Membres de la Universitat de València ( Alumnes, PDI, PAS, Amics Antics Alumnes)
Requisits
Activitat reconeguda amb crèdits de participació universitària als GRAUS.
Per a obtenir el certificat amb els crèdits serà necessari una assistència mínima del 80%.
Per a obtenir el certificat amb els crèdits serà necessari una assistència mínima del 80%.
Objectius
PRIMARI. Proporcionar als alumnes els coneixements bàsics i les eines suficients per a presentar un pla d´empresa que puga donar resposta als interrogants següents:
1) Quines manques, necessitats o desitjos intenta satisfer o cobrir el meu negoci?
2) A quin/s comprador/s ens dirigim? Amb quins mitjans, recursos i/o tecnologia?
3) Quin és l´element diferencial de la meua proposta de negoci?
4) Quins avantatges competitius presenta el meu projecte?
5) Per què nosaltres i no els altres?
SECUNDARI. Donar contingut a tres aspectes de vital importància per a la consolidació del nostre projecte:
a) A on volem arribar?
b) Quins són les nostres metes i objectius?
c) Quines són les nostres possibilitats d´èxit?
1) Quines manques, necessitats o desitjos intenta satisfer o cobrir el meu negoci?
2) A quin/s comprador/s ens dirigim? Amb quins mitjans, recursos i/o tecnologia?
3) Quin és l´element diferencial de la meua proposta de negoci?
4) Quins avantatges competitius presenta el meu projecte?
5) Per què nosaltres i no els altres?
SECUNDARI. Donar contingut a tres aspectes de vital importància per a la consolidació del nostre projecte:
a) A on volem arribar?
b) Quins són les nostres metes i objectius?
c) Quines són les nostres possibilitats d´èxit?
Programa
El contingut del curs es planteja sobre tres pilars que en sostenen l´estructura i els continguts, de la forma següent:
UN) Anàlisi, estudi i avaluació de la idea de negoci.
U-1.- Introspecció: revisió dels aspectes que han motivat la idea.
U-2.- El procés creador: competències i capacitats de l´emprenedor. WAHSP?
U-3.- Detecció d´oportunitats: anàlisi de fonts, manques i necessitats. La cerca racional.
U-4.- La idea emprenedora: generació, contrast i desenvolupament.
DOS) Business Venturing Elements.
DOS-1.-Perfil de l´empresari/emprenedor. Estratègia empresarial. Pla d´empresa.
DOS-2.- Anàlisis prèvies: DAFO-CAME, ENTORN.
DOS-3.- Desenvolupament del pla d´empresa: estructura i continguts.
TRES) Presentació i venda del nostre projecte.
TRES-1.- Disseny i emplenament del CANVAS del negoci.
TRES-2.- Preparació de l’Executive Summary del projecte.
TRES-3.- Presentació i venda de la nostra idea: Elevator Pitch.
UN) Anàlisi, estudi i avaluació de la idea de negoci.
U-1.- Introspecció: revisió dels aspectes que han motivat la idea.
U-2.- El procés creador: competències i capacitats de l´emprenedor. WAHSP?
U-3.- Detecció d´oportunitats: anàlisi de fonts, manques i necessitats. La cerca racional.
U-4.- La idea emprenedora: generació, contrast i desenvolupament.
DOS) Business Venturing Elements.
DOS-1.-Perfil de l´empresari/emprenedor. Estratègia empresarial. Pla d´empresa.
DOS-2.- Anàlisis prèvies: DAFO-CAME, ENTORN.
DOS-3.- Desenvolupament del pla d´empresa: estructura i continguts.
TRES) Presentació i venda del nostre projecte.
TRES-1.- Disseny i emplenament del CANVAS del negoci.
TRES-2.- Preparació de l’Executive Summary del projecte.
TRES-3.- Presentació i venda de la nostra idea: Elevator Pitch.