MARCA PERSONAL I CERCA D´OCUPACIÓ A TRAVÉS DE LES XARXES SOCIALS (4a edició)
No hi ha places disponiblesInformació del curs
Duració | 10 hores (Crèdits ECTS: 1) |
---|---|
Dies | 29 i 30 de gener de 2020 |
Horari | 9 a 14 hores |
Data d'inici | 29/01/2020 |
Data fi | 30/01/2020 |
Inici inscripció | 29/07/2019 |
Fi inscripció | 28/01/2020 |
Lloc | Aula per determinar(Campus Blasco Ibañez) |
Total places | 20 |
Numero mínim d´alumnes | 10 |
Descripció
Curs amb crèdits de participació universitària
Per a obtenir el certificat amb els crèdits serà necessari una assistència mínima del 80%
Per a obtenir el certificat amb els crèdits serà necessari una assistència mínima del 80%
Impartit per
- Mariam Sorní Giner, Tècnica d´Orientació - UVocupació
- Maria Roncero Sanchis, Coordinadora de l´Àrea de Formació - UVocupació
Taxes de matrícula
- 25 € - Membres de la Universitat de València ( Alumnes, PDI, PAS, Amics Antics Alumnes)
- 35 € - Públic General
Objectius
Dotar els estudiants de les habilitats necessàries per a utilitzar amb èxit les xarxes socials com a eina de cerca d’ocupació i de promoció professional.
L’objectiu general és donar a conèixer les estratègies per a generar una marca personal i la seua utilitat en la cerca d’ocupació a través d’Internet i les xarxes socials.
L’objectiu general és donar a conèixer les estratègies per a generar una marca personal i la seua utilitat en la cerca d’ocupació a través d’Internet i les xarxes socials.
Programa
Sessió 1. Marca personal
• Disseny de l´estratègia de marca personal.
• Anàlisi i definició de l´objectiu professional.
Sessió 2. Estratègies de cerca d´ocupació a través de les xarxes socials
• Eines 2.0 per a la cerca d´ocupació.
• Les xarxes socials i professionals: l´ús de Linkedin.
• Disseny de l´estratègia de marca personal.
• Anàlisi i definició de l´objectiu professional.
Sessió 2. Estratègies de cerca d´ocupació a través de les xarxes socials
• Eines 2.0 per a la cerca d´ocupació.
• Les xarxes socials i professionals: l´ús de Linkedin.