Anem de viatge. Picasso a Barcelona i MÓlaga,
Estás en: > > Anem de viatge. Picasso a Barcelona i MÓlaga,

Anem de viatge. Picasso a Barcelona i MÓlaga,

Picasso-artista

A Barcelona anirem del 7 al 9 d┤octubre i a MÓlaga del 28 d┤octubre a l┤1 de novembre.jpg

Picasso, devorar París

L'exposició de Picasso a Barcelona està coproduïda pel Museu Picasso de Barcelona i el Van Gogh Museum d'Amsterdam. En ella es presenta l'evolució artística de Picasso des de la seua arribada a París l'any 1900, fins al 1907, quan va assumir el paper de lí de l'avantguarda a la capital francesa.

Viure Màlaga. Museu Picasso, Fundació Thyssen

Pablo Picasso, malagueny de naixement, és un viu exemple de l'andalús universal que, sent ciutadà del món, mai renúncia als  seus orígens. A Màlaga només va viure deu anys, però ací de la mà de son pare, va descobrir la seua vocació pictòrica, la llum, el color i el perfum de Màlaga. En 1981, Màlaga inaugurà els bells jardins de Picasso. En 1988, s'inaugurà la Fundació Pablo Ruiz Picasso en la casa natal de l'artista i el 27 d'octubre de 2003 el Museu Picasso Màlaga.

Documentos adjuntos:
Fecha de actualización: 14 de Septiembre de 2011