Concert de Música de Cambra, a càrrec del Trio Vivacité
Estás en: > > Concert de Música de Cambra, a càrrec del Trio Vivacité

Concert de Música de Cambra, a càrrec del Trio Vivacité

El Patronat d’Activitats Musicals, de la Fundació General de la Universitat de València, organitza hui un concert de música de cambra, a càrrec del Trio Vivacité, integrat per Jorge Morón Ivars (piano), Mario Castelló Córdoba (cello) i Ismael Huertas Gómez (violí).jpg
El Patronat d'Activitats Musicals, de la Fundació General de la Universitat de València, organitza hui un concert de música de cambra, a càrrec del Trio Vivacité, integrat per Jorge Morón Ivars (piano), Mario Castelló Córdoba (cello) i Ismael Huertas Gómez (violí).

El concert serà a les 19:30 hores, a la Capella de la Sapiència de la Nau. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat.

Es pot veure el programa complet en el document adjunt.

Documentos adjuntos:
Fecha de actualización: 30 de Octubre de 2012