Concert de tardor, a cÓrrec de Victoria Musicae
Estás en: > > Concert de tardor, a cÓrrec de Victoria Musicae

Concert de tardor, a cÓrrec de Victoria Musicae

Victoria Musicae interpreta, dimecres 28 de novembre, un concert, sota la direcciˇ de Josep R. Gil-TÓrrega. El programa inclou peces de G. Gabrielli, G. Bassano i C. Monteverdi, entre altres. Lĺactuaciˇ sĺemmarca dins del cicle Concerts de Tardor 2012-M˙sica a la Capella i tindrÓ lloc a la Capella de la SapiŔncia de la Nau, a les 19:30 hores.jpg
Victoria Musicae interpreta, dimecres 28 de novembre, un concert, sota la direcció de Josep R. Gil-Tàrrega. El programa inclou peces de G. Gabrielli, G. Bassano i C. Monteverdi, entre altres. L'actuació s'emmarca dins del cicle Concerts de Tardor 2012-Música a la Capella i tindrà lloc a la Capella de la Sapiència de la Nau, a les 19:30 hores.

Organitza l'Aula de Música del Vicerectorat de Cultura i Igualtat, amb la participació de la Fundació General de la Universitat de València.

L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat.

Fecha de actualización: 30 de Octubre de 2012
Published in: Agenda