L’Orfeó Universitari de València, a Algímia d’Alfara
Estás en: > > L’Orfeó Universitari de València, a Algímia d’Alfara

L’Orfeó Universitari de València, a Algímia d’Alfara

L’Església de Sant Vicent Ferrer d’Algímia d’Alfara és l’escenari on interpretarà un nou Concert de Nadal l’Orfeó Universitari de València, dirigit per Francesc Valldecabres. El concert serà diumenge, 16 de desembre, a les 19 hores. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat a la capacitat de la sala.jpg
L'Església de Sant Vicent Ferrer d'Algímia d'Alfara és l'escenari on interpretarà un nou Concert de Nadal l'Orfeó Universitari de València, dirigit per Francesc Valldecabres. El concert serà diumenge, 16 de desembre, a les 19 hores. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat a la capacitat de la sala.

Enguany, la Universitat de València ha creat una FILA ZERO de suport a la Casa de la Caritat de València. Així, els assistents als concerts de Nadal poden fer aportacions en el compte de Bankia 2038 9651 60 6400000520.

El cicle Concerts de Nadal 2012 està organitzat per la Universitat de València i el Patronat d'Activitats Musicals de la seua Fundació General, i compta amb el patrocini del Santan.

Programa complet en el document adjunt.

Documentos adjuntos:
Fecha de actualización: 11 de Diciembre de 2012