Estás en: > > La soprano Erika Escriba Astaburuaga tanca la programació dels Concerts d’Hivern en febrer

Imatge del cartell del cicle de concerts

La programació musical de febrer es tanca amb l’actuació de la soprano Erika Escriba Astaburuaga, a qui acompanyarà al llaüt el músic Juan Carlos de Mulder en un concert el dia 27, a les 19:30 hores, a la Capella de la Sapiència de La Nau. Aquest concert s’emmarca dins del cicle Concerts d’Hivern 2013-Música a la Capella. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat.
La programació musical de febrer es tanca amb l'actuació de la soprano Erika Escriba Astaburuaga, a qui acompanyarà al llaüt el músic Juan Carlos de Mulder en un concert el dia 27, a les 19:30 hores, a la Capella de la Sapiència de La Nau. Aquest concert s'emmarca dins del cicle Concerts d'Hivern 2013-Música a la Capella. L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat.

Escriba Astaburuaga i De Mulder interpretaran obres de V. Capirola, Henri de Bailly i L. de Narváez, entre altres autors.

Al llarg d'aquest cicle es faran setze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de música de cambra (instrumental i vocal), que intenten acostar la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l'Aula de Música, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Fecha de actualización: 4 de Febrero de 2013
Published in: Agenda