Continua el cicle de Música a la Capella
Estás en: > > Continua el cicle de Música a la Capella

Continua el cicle de Música a la Capella

Imatge del cartell del cicle de concerts

La Capella de la Sapiència de La Nau torna a ser l’escenari d’un nou concert de cambra dins del marc del cicle Música a la Capella dels Concerts d’Hivern 2013. Aquesta vegada Asier Eguskiza (violí) i Marco Misciagna (viola) interpretaran peces de J.S. Bach i W.A. Mozart. L’espectacle començarà a les 19:30 hores. L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat.

Al llarg d’aquest cicle es faran setze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de música de cambra (instrumental i vocal), que intenten acostar la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració de la Fundació General de la Universitat de València.

Fecha de actualización: 5 de Marzo de 2013
Published in: Agenda