Concerts de Primavera-Música a la Capella, hui al Centre Cultural La Nau
Estás en: > > Concerts de Primavera-Música a la Capella, hui al Centre Cultural La Nau

Concerts de Primavera-Música a la Capella, hui al Centre Cultural La Nau

Cartell dels Concerts de Primavera 2013

Fernando Pascual (violí), Juan López i Alfredo Fuster (contrabaixos) i Óscar Oliver (piano) interpretaran el següent concert del cicle Música a la Capella hui 15 de maig a les 19:30 hores, en la Capella de la Sapiència de La Nau. Els assistents escoltaran peces de C. Frank, J. Geissel i G. Bottesini, entre altres compositors. L’entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Fernando Pascual (violí), Juan López i Alfredo Fuster (contrabaixos) i Óscar Oliver (piano) interpretaran el següent concert del cicle Música a la Capella hui dimecres, 15 de maig, a les 19:30 hores, en la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau. Els assistents podran escoltar peces de C. Frank, J. Geissel i G. Bottesini, entre altres compositors. L’entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Al llarg d’aquest cicle es faran quinze concerts en diversos auditoris universitaris: la Capella de la Sapiència de La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic. Concerts de música de cambra, instrumental i vocal, que acosten la música a la comunitat universitària i al públic.

Organitza l’Aula de Música, amb la col·laboració del Patronat d’Activitats Musicals (PAM), òrgan integrat en la Fundació General de la Universitat de València.

Fecha de actualización: 15 de Mayo de 2013
Published in: Agenda