Estàs a: > > Uniempren, Plataforma de serveis a emprenedors

Uniempren, Plataforma de serveis a emprenedors

Uniempren

Des de desembre de 2017 s’han activat quatre projectes en la plataforma de serveis als emprenedors, UNIEMPREN: http://www.uniempren.es/

D’aquests projectes, tres han cercat socis i un col·laboradors.

Els tres projectes en els quals s’han cercat socis han estat els següents:

- LOVER BOX, l’objectiu del qual era crear una app per oferir productes i experiències per a gaudir en parella

- FUNCTIONAL PADS, l’objectiu del qual era crear una turmellera informatitzada per a recollir i analitzar dades i mesurar l’articulació en l’espai i el seu moviment en tot moment. Aquest instrument permet accelerar la recuperació de la lesió i proporciona informació als fisioterapeutes i als pacients.

- RUNNIN FOOT, l’objectiu del qual era crear una web de cerca d’actes esportius i d’opinió sobre aquests.

En els tres el perfil de soci que s’ha cercat ha estat molt similar: el de tècnic (enginyer) encarregat de crear i mantenir una web i/o una app i programar instruments electrònics com a microcontroladors.

Per la seua banda, el projecte en el qual s’han cercat col·laboradors ha estat FITNESS LLIURE. Aquest projecte ha consistit a crear una plataforma per a ajudar a fer exercici físic en qualsevol moment i lloc, independentment de la condició física de cadascú. Per a executar-lo l’emprenedor necessitava la col·laboració de bloguers i models. Els bloguers per a crear contingut relacionat amb la forma física, i els models per a obtenir material gràfic (vídeos i fotos) per a il·lustrar el contingut de la web i proporcionar tutorials de rutines d’exercicis.

Per a més informació sobre UNIEMPREN es pot enviar un correu-e a info@uniempren.es o telefonar al 96 162 59 11 / 96 162 59 01.

Data d'actualització: 28 de Febrer de 2018
Publicat en: Autoocupaciò