Estàs a: > > Bibliografia destacada

Bibliografia destacada

Prestatgeria amb llibres.

A continuació, podeu trobar la següent bibliografia relacionada amb l´ocupació i el mercat laboral que pot ser del vostre interès.

Conductes i tipus d´assetjament laboral.

Diversos autors.
Data publicació: 2018
Editorial: Sepin
ISBN13: 9788417414269

Recopilació de sentències sobre l´assetjament laboral o mobbing, centrant-se en els seus aspectes definidors i en els tipus de conductes que s´originen en l´àmbit de l´empresa, dutes a terme per superiors o pels propis companys, i que poden enquadrar-se dins d´aquesta figura legal.

Es fa una àmplia descripció de conductes d´assetjament tals com:
-Separació i aïllament de la resta de companys -Falta d´ocupació i treballs d´inferior categoria - Sobrecarrega de treball -Menyspree, -no comunicació amb superiors i negativa a tota demanda -Degradació i desprestigie professional - Insults, ofenses verbals, amenaces i intimidació -Tracte discriminatori respecte a la resta de companys - Ataques a la vida privada.

Liderant el benestar? Laboral

Miquel Àngel Serrat Julià.
Data publicació:2018
Editorial: J.M. Bosch Editor, S.A.
ISBN13: 9788494774362

Llibre que assenta les seues idees sobre la necessitat imperiosa que tenen els líders i les empreses modernes de millorar eficaçment la qualitat de vida laboral i fer del benestar organizacional un punt fort de la seua cultura corporativa. Un relat que enganxa, especialment quan llegim els capítols sobre les emocions humanes, la seua projecció i la necessitat d´una millor gestió de les mateixes en l´entorn laboral. Síntesi d´un estudiós de la prevenció i de la seguretat integral sobre el que és i hauria de ser el treball en una societat responsable, compromesa i moderna.

Data d'actualització: 13 de Juliol de 2018
Publicat en: Publicacions