Estàs a: > > L’OPAL renova el seu sistema de gestió de qualitat, certificat segons la norma ISO 9001:2008

L’OPAL renova el seu sistema de gestió de qualitat, certificat segons la norma ISO 9001:2008

L'Observatori d'Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL) de la Universitat de València ha renovat el seu sistema de gestió de qualitat segons la norma ISO 9001:2008.

L'OPAL va obtenir en 2006 el certificat de qualitat segons la norma ISO 9001:2000 per l'empresa SGS ICS Ibérica, SA per a les activitats següents: estudis d'inserció professional, servei de promoció i difusió d'activitats formatives i servei d'assessorament laboral als estudiants i titulats de la Universitat de València.

En la seua aposta per la millora contínua, l'OPAL ha mantingut des d'aleshores la seua certificació en qualitat, que es va ampliar al juliol de 2008 al servei de difusió d'ofertes d'ocupació.

Després d'haver superat una auditoria de renovació el passat mes de juny, l'OPAL ha renovat el certificat del sistema de gestió de qualitat atorgat per l'empresa SGS ICS Ibérica, SA per a les activitats i serveis esmentats més amunt.

La preocupació per la millora contínua i per la qualitat s'ha reflectit en la imatge que l'OPAL transmet als seus usuaris. De fet, des de 2006, any en què es va obtenir el primer certificat de qualitat, les avaluacions dels usuaris de l'OPAL sobre la qualitat dels serveis de recepció i assessorament laboral han estat molt altes. Així, l'últim any ha aconseguit una puntuació mitjana de 4,62 i 4,70, respectivament, en una escala que va des de l'1 (molt dolenta) fins al 5 (molt bona).

http://www.fundacio.es/opal/

Data d'actualització: 28 de Setembre de 2009

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar