Estás en: > > Convocatōria 2015 de la Cātedra UNESCO per a projectes d’educaciķ per al desenvolupament

Logo de la Convocatōria de la Cātedra UNESCO de la Universitat de Valčncia 2015.

La Cātedra UNESCO ha convocat en 2015 les ajudes al personal d’administraciķ i serveis, i al personal docent i investigador de la Universitat de Valčncia, per a accions d’educaciķ i de sensibilitzaciķ per a la cooperaciķ. El termini de presentaciķ de projectes finalitzā el passat 27 de novembre.

La dotació econòmica per a la nova convocatòria és de 28.000 euros que aporta la Universitat de València al Patronat Sud-Nord per al Programa ‘Càtedra UNESCO d’Estudis sobre el Desenvolupament de la Universitat de València’.

L’objectiu és donar suport a iniciatives formatives i de sensibilització en matèria de solidaritat i cooperació al desenvolupament humà i sostenible a realitzar en la Universitat de València durant l’any 2016, que contribuïsquen a conscienciar, formar, transversalitzar, informar, divulgar i sensibilitzar a la comunitat universitària, la seua activitat acadèmica i el seu entorn social per a superar els desequilibris i injustícies que afecten als pobles més desfavorits del món.

Els projectes podran tindre caràcter de congressos, accions formatives (sessions magistrals, mòduls de formació especialitzada, activitats no reglades en postgraus oficials, etcètera), accions de suport a la investigació, cicles de conferències, jornades, creació de materials educatius, exposicions, campanyes de sensibilització, així com qualsevol altra acció que promoga el desenvolupament humà i sostenible.

Les bases de la convocatòria i el formulari de presentació de projectes es pot consultar i descarregar en http://www.fundacio.es/cooperacio/sudnord/convounesco

Amb aquesta convocatòria el Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació i la Presidència Executiva del Patronat Sud-Nord donen compliment del manament que la Universitat de València fa al Ple d’aquest Patronat i del conveni signat amb UNESCO en 1994.

Més informació en:
www.fundacio.es/cooperacio/sudnord