Estás en: > > L´Alumni Salvador Romero Cervera guanya la primera edició del Premi Fidem Rodamon 2015

Cristóbal Suria (esquerra) i Salvador Romero.

El soci Salvador Romero Cervera ha estat el guanyador de la primera edició dels Premis Fidem Rodamon 2015 d’AlumniUV, en reconeixement a la seua fidelitat. El gerent de la Fundació General de la Universitat de València, Cristóbal Suria, va fer-li lliurament del guardó a les oficines del col·lectiu.

Amb aquests premis, consistents en un viatge de cap de setmana per a dues persones, el col·lectiu Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València i el Club de Viatges Fil-per-Randa volen premiar la fidelitat dels seus membres.

Tots els anys, en els mesos de juny i desembre, es farà el recompte d’aquells dos Alumni que més hagen participat en les excursions i passejades organitzades, i podran escollir entre tota la programació del Club del mateix any.

El programa es pot consultar ací: enllaç FPR

Fecha de actualización: 7 de Octubre de 2015