Estàs a: > > El document únic electrònic servirà per a fer determinats tràmits sobre l’activitat de les empreses a partir d’abril de 2016.

Segons el Reial decret 867/2015, de 2 d’octubre, que entrarà en vigor el 16 d’abril de 2016, el document únic electrònic (DUE) s’utilitzarà per a fer possibles determinats tràmits de les empreses com el cessament de l’activitat dels empresaris individuals i els emprenedors de responsabilitat limitada o el cessament de l’activitat i extinció de les societats de responsabilitat limitada.
El DUE es podrà emplenar i enviar als punts d’atenció a l’emprenedor.

Font: http://www.laboral-social.com/due-tramites-cese-actividad-empresarios-individuales-emprendedores-responsabilidad-limitada-extincion-sociedades-responsabilidad-limitada.html#oct15

Data d'actualització: 9 de Desembre de 2015