Estás en: > > La cuina tradicional valenciana i els plats de cullera, al Club Gastron˛mic Alumni UV

Arr˛s caldˇs, de Julio D. Moreno, Valencia Club Cocina.

Al febrer, el Club Gastron˛mic Alumni UV s´ha endinsat en el mˇn de la cuina tradicional i els plats de cullera, tan apetibles en aquestes dates dĺhivern. La reuniˇ del Club va tindre lloc a Valencia Club Cocina el passat 17 de febrer. Per a assistir al Club, les persones interessades han de parlar primer amb lĺoficina Alumni UV.

La sessió de febrer va servir per a donar a conèixer les receptes valencianes més tradicionals i tècniques de la cuina ‘de cullera’. És per això, que els xefs de Valencia Club Cocina van proposar l’elaboració d’arròs de quaresma amb bacallà, coliflor i alls tendres; suquet de peix; coquetes de mullador; i arnadí.

El Club AlumniUV
El Club Gastronòmic Alumni UV sempre està guiat per experts cuiners, xefs i professionals de la gastronomia de Valencia Club Cocina i consisteix en la realització de tallers de cuina, seminaris de nutrició i hàbits d’alimentació, sessions de café-consultoria culinària, visites guiades a mercats municipals, intercanvis de receptes, resolució de dubtes, degustacions dels plats elaborats, etcètera.

Tota la informació del Club Gastronòmic està al bàner Clubs Alumni UV.

Per a formar part del Club, les persones interessades han de contactar amb l’oficina Alumni UV (963531070 o amics@uv.es).

+Info sobre Valencia Club Cocina
Enllaç a la ubicació de Valencia Club Cocina