Estàs a: > > El sistema d´informació de les universitats públiques valencianes (SIUVP), un portal web sobre l´activitat universitària

Les universitats públiques valencianes (Jaume I, Universitat de València, Universitat d´Alacant, la Universitat Miguel Hernández i la Universitat Politècnica de València) col·laboren per crear un espai web dedicat a oferir a la societat una completa transparència de les seues activitats i resultats enfocats a l´eficiència aconseguida en la seua tasca educativa. La informació recollida en aquesta plataforma permet als ciutadans conèixer la situació i l’evolució de les cinc universitats en aspectes relacionats amb l´oferta i la demanda docent, el rendiment acadèmic dels estudiants, la internacionalització, l’activitat investigadora, la transferència de coneixement que realitza a la societat i els recursos i resultats econòmics de la seua activitat, entre altres dimensions.

Per a més informació: http://www.siuvp.es/es/sobresuva.php

*Les notícies que es publiquen  al web de l’OPAL tenen únicament caràcter informatiu. Les condicions, els requeriments i els terminis de presentació seran els que figuren a les bases establertes i publicades per l’entitat convocant. L’OPAL no es fa responsable dels canvis o errors que hi puga haver.

Data d'actualització: 1 de Març de 2016