Estás en: > > Hui comença la programació musical d´hivern de l´Aula de Música de la Universitat

programacio musical

Hui, dimarts 18 de gener, començarà la programació musical d'hivern de la Universitat de València. Al llarg d'aquest cicle es faran dihuit concerts en diversos espais de la Universitat: la Capella de la Sapiència de La Nau, el Col·legi Major Lluí­s Vives, el Col·legi Major Rector Peset i el Jardí Botànic. Concerts de cambra que intenten acostar la música al públic perquè l'entrada és sempre lliure.
Documentos adjuntos:
Fecha de actualización: 20 de Enero de 2011