El servei de Xat o suport en línia d´InfoSud proporciona assistència, en temps real, als usuaris per tal de donar resposta a consultes de tipus general sobre el propi centre, els seus serveis i recursos.
1. OBJECTIU
L´objectiu del servei d´atenció de consultes via Xat és respondre de forma immediata les consultes dels usuaris sobre InfoSud.
2. HORARI
El servei d´atenció de consultes d´InfoSud via Xat està disponible de 10 a 14 hores, de dilluns a divendres. Els caps de setmana i festius, aquest servei romandrà desactivat. Es recomana, en eixes dades, utilitzar el formulari Web.
3. FUNCIONAMENT
El servei d´atenció de consultes via Xat, o suport en línia, és accessible des de qualsevol de les pàgines Web d´InfoSud. L´usuari trobarà ubicada la finestra de Xat en la part inferior esquerra de la seua pantalla.
Per iniciar una sessió de Xat només haurà d´introduir el seu nom, el seu correu electrònic i que formular la consulta pertinent.
4. USUARIS
El servei d´atenció de consultes d´InfoSud via Xat està obert a qualsevol persona, pertanyent o no a la comunitat universitària, interessada en les matèries d´especialització d´InfoSud.
5. TIPUS DE CONSULTES
MItjançant el servei de Xat s´atendran totes les consultes relacionades amb InfoSud: la seua ubicació, el funcionament dels seus serveis, recursos, horaris, matèries d´especialització, etc. Per a consultes de tipus bibliogràfic, d´investigació o més especialitzades es recomana la utilització del formulari Web.
6. PAUTES DE CONDUCTA
Es recomana l´ús d´un llenguatge apropiat, senzill i clar.
La conversa del Xat serà totalment privada entre l´usuari i la documentalista. InfoSud respecta la confidencialitat de les consultes i en cap cas ni compartirà ni difondrà cap informació en elles continguda.
Si l´usuari vol conservar una còpia de la conversa, pot enviar-se per correu eletrònic o imprimir-la fent click sobre l´opció corresponent que apareix en l´aplicació del Xat.