Cooperació Universitària al Desenvolupament (CUD)

L’Àrea de Cooperació organitza el seu pla de treball essencialment en l’àmbit de la Cooperació Universitària al Desenvolupament (CUD). Amb aquest objectiu manté relació amb institucions i organitzacions des de les quals fomentar l’acció universitària en matèria de desenvolupament humà sostenible i cooperació.

A iniciativa pròpia, i principalment per indicació de la Universitat de València, les institucions amb les quals es manté una col·laboració habitual són:

L’Àrea de Cooperació de la Fundació General col.labora activament en la presència de la Universitat de València en plataformes i xarxes de treball universitàries i en l’obtenció de reconeixements socials d’acord amb el que proclama l´article 4art dels seus estatuts:

Aquesta web utilitza cookies amb una finalitat estadística i per a facilitar la seua navegació Més informació

Aceptar / Acceptar